Klantenservice

Heb je een vraag?

Hoe kunnen wij je helpen?

Wij doen onze uiterste best om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen. Met onderstaande FAQ hopen we alle informatie te geven die je nodig hebt. Mocht dit niet het geval zijn kun je ons gemakkelijk bereiken via de mail of op een van onze social media kanalen!

om je sneller van dienst te zijn

Bekijk eerst onze FAQ

Algemeen

Jouw bestelling

Algemeen

Algemeen

Klik hier voor onze algemene voorwaarden

Klik hier voor onze privacy verklaring

Winkels

Wij hebben zelf geen showroom. Bij onze verkooppunten kun je natuurlijk wel de producten bekijken. Neem eventueel contact met ze op voor de actuele voorraad of meer informatie.

We hebben inmiddels al 150+ verkooppunten die onze Kynd Mynded producten verkopen! Je kunt ze allemaal bekijken door op deze link te klikken.

Ja, dat kan. Neem daarvoor even contact met ons op via [email protected] zodat we je beter kunnen helpen.

Samenwerken

Jazeker, wij breiden graag uit met meer Kynd Mynded verkooppunten. Neem contact op via [email protected] voor meer informatie.

We staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen wanneer dit bij onze brand past. Neem contact met ons op via [email protected]

Jouw bestelling

Levering

Ja, zeker weten. Omdat Kynd Mynded staat voor een betere wereld, is het belangrijk dat onze vervoerder ook zo denkt. Daarom is er gekozen om samen te werken met DHL. Hierdoor worden al onze pakketjes CO2 neutraal verzonden en steunen wij veel groene initiatieven om nog meer terug te geven.

Wij doen zorgvuldig ons best je bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen worden binnen 1 werkdag verzonden. Mochten dat om wat voor reden dan ook niet lukken, dan brengen wij je hier natuurlijk gelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.  Je zult een track en trace code ontvangen om de zending te kunnen volgen.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan zelfs de beste overkomen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we de bestelling nog op tijd kunnen wijzigen.

Alle vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bij een bestelling onder € 50,- betaal je € 6,95 aan verzendkosten. Bij een bestelling van € 50,- euro of meer worden jouw artikelen gratis bij je thuisbezorgd. Voor zakelijke klanten (B2B) geldt dat bestellingen boven de € 200,- gratis worden verzonden.

Betaling

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: – Apple pay – Bancontact – iDeal – Meastro – Mastercard – Paypal – Visa

Het is (nog) niet mogelijk om bij ons achteraf te betalen.

Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Hier kun je jouw retourformulier vinden.

geen antwoord op je vraag?

Stuur ons een berichtje!

Email

Instagram

Facebook

Heb jij nog tips?

Wij horen graag jouw feedback!

Meer terug geven aan de wereld is natuurlijk één van onze belangrijkste waarden.
Om jou zoveel mogelijk van waarde te kunnen zijn moeten we toch brutaal zijn en jou iets vragen…

“Heb jij nog tips, wensen of ben je andere dingen tegen gekomen waar je ons graag van op de hoogte brengt?”

Alles is welkom, zolang we elkaar maar kunnen helpen!

De waardering van www.kyndmynded.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 64 reviews.